24 Haziran 2013 Pazartesi

yeni kısa saçlarımla notlar

  1. beni ben yapan unsurlardan birisi.

  2. 3 numaranın 1 hafta uzamış haliyse istisnasız her erkeği seksi yapan saçtır.


  3. boyu kısa olan saç tipi.
    kendim için hiç haz etmediğim saç tipi.

  4. yıllardır süren upuzun saç modellerinen sonra denenen saçtır. hayatımda çocukluğumdan beri ilk kez küt kestirdim sözlük. ama bayıldım bayıldım aşık oldum. artık kısa saçlı bir kızım. yakında kırmızı kısa saçlı bir kız olucam. saygılar.

  5. yaz aylarının vazgeçilmez saç şeklidir bence.

  6. banyo yapma üşengeçliğini ortadan kaldırır. uğraştırmaz.

  7. candır can. kesinlikle uzun saçtan daha farklı ve güzel durar. 4. kez kestiriyorum sözlük saçımı. Bir hafta içinde yalnız.

  8. yüzü ön plana çıkarır.yüz hatlarınıza gidiyorsa mistir.

  9. tembel erkeklerin en olağan halleridir. kendimden biliyorum...

    Ha bir de alnı açık yok lan bu kıvırmak olur... KElliğe yakın erkeklerinde ayrıca tercihidir... yine kendimden biliyorum.

    gönül ister ki saçlarım lüle lüle olsun bi Johnny Depp bi Jon Bon Jovi edası ile saçımızı tarasak ya da daha bilindik olarak mehmet günsür hesabı hoş olmazmıydı? Olurdu ama ne yapalım kısa saça talim olduk...

    her şey bi yana şu ablamıza çok yakışıyor;
  10. boyu daha uzun gösterir.

  11. kadında depresyon saçıdır.

  12. bazı bayanlara gerçekten çok yakıştırdığım bir saç türüdür. inanılmaz seksi yapabilir ama bi o kadar da çirkin , pasaklı yapabilir.

  13. her renk saçta güzel duran kesim.

  14. kadinlarda; kadinin daha yasli ama bununla birlikte daha firlama * bir görünümüne yol acar. genellikle acaba yakisacak mi korkusuyla gidilen kuaförden aglayarak cikar kadinlar kisa sac kestirecek olduklarinda. sebebini söyleyeyim: depresyondayken kuaföre gidiyorsaniz sacinizi boyatin , kestirmeyin. ya da kendinizi birine (kendiniz dahil) begendirme kayginiz olmasin. hatta bence erkek kuaförüne kestirin. daha iyi is cikartiyorlar. kestirmeden önce bence jöleyi hazirda bulundurun. markete cikmaya bile utanabilirsiniz o sekilsiz sacla ( ki ben türkiyeden almanyaya geldim o sacla, hala travmasini atlatamadim) , cünkü kabariyor ve sekil almiyor. eger cok zor sekil alan saciniz varsa veya cok yumusak jöle de yeterli olmayacaktir. sprey de alin. sonrasinda yeni baslayanlar icin : öyle findik kadar jöleyi sacin bi yerine dagitmayin. findik kadar jöleyi iki avucunuza dagitin. sonra o yapis yapis ellerle saciniza sekil verin. daha basarili olacaksiniz inanin bana. sprayi de bol kullanin özellikle ön kisimda (bu yüzden düzgün bir sprey alin .kendi hemen belli etmeyen) sonra da zevk alarak uzamasini bekleyin. cok eglenceli.

    gerci arada uzatmasi da dert olan sactir. arkalari hep daha uzun oldugundan daha en basindan saglam bir kat attirin ,tavsiyedir. önleri de yine kuaförün sekil verecegi uzunlaga yetistirene kadar tel tokalarla kistirin. sekilsiz diye "azicik ucunden kirpsin da sekil versin" diye kuaförün yolunu tutmayin. uzamaz anacim öyle. bildigin katlanacaksin az biraz. tel tokalari da orda burda unutucagin icin bol bol stokla. dandik 50 kurusluklarda ve ucu yuvarlak olmayanlardan almayiniz. azcik daha pamuk eller cebe gitsin ki adam gibi saci tutan ve de sacimi tutturayim derken derinizden olmaniza sebep olmayacak cinsinden alin. (kuaförlerde oluyor bunlardan.) ha bir de sprey ile jöleyi bolca alin demisim cok da bolca almayin. uzamaya baslayinca köpük daha ise yarar oluyor.

  15. göt ister afedersin.
    öss stresiyle başa çıkamayan bünye, sırma gibi saçları askerdeki abinin saçı kadar kestirebilir. cesaret ister. çünkü eve gelen baba tarafından oğlum diye sevilirsin, "seni ne zaman askere çağıracaklar" esprisiyle karşılaşmayacağın insan evladı yoktur, ertesi gün okula gittiğinde "sevgilinden mi ayrıldın lan" soruları gelir; kız kısmının psikolojisi ancak sevgilisinden ayrılınca bozulurmuş gibi.

    o değil de, çok yakışır. yıka ve çık rahatlığı, düzleştireyim diye yakma derdi, dökülme derdi kalmaz.
    bir de o klişeyi paylaşmadan olmaz; kökü sende uzaaaar.

  16. (bkz: candır)

    (bkz: ota boka candır diyen insan modeli)

  17. Yazın kullanımı çok rahat olan saçtır.

  18. adam gibi bir modeli varsa her erkeğe yakışan saç. üzgünüm beyler, uzun saç kadınsı duruyor.

  19. yobazca: erkeğe farz, kadına sünnet saçtır.

  20. uzun saçın zıttıdır.

  21. yamuk yumuk kesilmiş saçın düzeltilmek için uygulandığı saç modelidir.

  22. yeni bir saç modasıdır ve bence çoğu saç stilinden daha güzeldir.

  23. kadınlara en çok yakışandır. ama hepsine değil. demek ki birinde görmüş beğenmişim. iltifatım ona. hemen kırkı çıkmamış koyunlar gibi kendinizi kırptırmak için sürü halinde kuaförlere akın etmeyin yani. evet.

  24. yıllarca uzun saça alışmış bir kadının bunalım sonucu saçlarını kısacık kestirmesi yeni bir bunalıma girme sebebi olabilir. ta ki yakıştığını kendisi kabullenip elini saçına götürmekten vazgeçinceye kadar.

    tüm bunlara rağmen, kısa saç cesur kadınların ani ve uzun süre etki yaratabilen silahıdır.

  25. V for vendetta filminde Natalie Portman'da çok iyi durmuştur. 
  1. 40 derece sıcaklığı görünce koşa koşa gidilip kestirilen saç modelidir, rahattır,kullanışlıdır.

  2. erkeğe de kadına da yakışan saçtır.

  3. (bkz: 3 numara)

  4. kafayi kolayca suya sokup cikarmada rahat ettirir.

  5. özellikle natalie portman'a çok yakışan saç tipidir.
  6. Kendini Rihanna Gibi hissetmek ama bir türlü öyle olamamaktır.

  7. kadınlarda kısa saç libidoya hitap etmez . yok çekici falan diyenler zaten çekici kadınlarda görüp beğenirler yani saç değil kadın fazla güzeldir . yoksa çok güzel bir kadının cazibesinden bile birkaç puan götürür kısa saç . erkek için uzun saç neyse kadın için kısa saç odur yani .

  8. keskin hatları olan kadınlara kellik bile yakışıyor. kısa sac modele gore kadını seksi ya da sevimli gösterir. Kısa sac deyince ensede olan saclar da kısadır yani lütfen kel demedik.

  9. annenin 'senin saçların kıvırcık sana yakışmaz' diye hevesini kırdığı saçtır.

  10. Kınalı yapıncak gelir aklıma yada besleme. ama çok itici olduğu su götürmez gerçektir.

  11. bir türlü denemeye cesaret edemediğim saçtır. tabi ki yakışır. ama kalpten gidiyorum düşününce bile.

  12. Herkese yapıştığına inandığım gerçek erkek saçı .

  13. bi öğle arasında karar verip sahip olduğum saç şeklidir.
    farkında olmadan melis danışmend'e benzedim o ayrı.

  14. 30 senedir sahip olduğum saç modelidir, bir dönem usturaya vurdurduğum bile olmuştur.

    (bkz: kızlara özel başlığı piç etmek)

  15. erkeksi kısa saç kadınlarda iticidir.

  16. yüz hatları güzel olan herkese yakışan saçtır. kullanımı ve bakımı kolay olduğu için tercih edilir.

  17. gerçekten yakışan birinde görüp özenti yaratan ama asla sahip olmadığım saçtır. ne olursa olsun ben bu saçları kolay uzatmadım arkadaş öyle bir depresyona girdim diye çaaat diye kesip atamam.

  18. mecburen kestirdiğim ve uzamasını sabırsızlıkla beklediğim saçlarım.. ah ahh nerde o eski saçlar.

  19. kısa saç karizması denen bir olay vardır.

  20. kısa boylu kızlarda hoş durandır.

  21. Düz saçlar vardır pırasa gibi onlarda şık duran, kıvırcık saçlar vardır onlarda şirin duran, bir de ne olduğu belirsiz bir saç türü vardı tanımsız işte onda kınalı yapıncak gibi duran saç kısa saçtır.

  22. en tarz en rahat saçtır.benim de kesim vaktim geldi.

  23. ilkokulda bit kapan her çocuğun başına gelen felaket bir nevi yaftalanma stili.

  24. arkadaş kadın dediğin kısa saçlı mı olur olmaz! beline kadar hadi bilemedin en az omuzlarda olacak o saçlar. pırıl pırıl güneş değince uçları ışıldayacak her bir adımda dalgalanacak. illa birinden bilmem gerekirse kendimden bileyim hadi. ben de yedim o haltı aylar oldu ki uzamıyor o saçlar. ne yapıyor muşuz gaza gelmiyormuşuz kestirmiyormuşuz.

  25. son dönemlerde aklımı çok karıştıran saç modelidir. kesinlikle uzun saçtan daha havalı ve moderndir bir bayan için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder