-
elimde bulunan dizel motorlu (1.4) seçeneği tam anlamıyla traktör
performansı veren araç. 1250 kg ağırlığa motor çok küçük gelmekte.
şasisi sağlam değil, hemen hemen doğan, şahin ayarında(çok ciddiyim).
ama 100 km'de 5 litre motorin harcayan motor gönülleri fethetmekde.
-
malzemesi gerçekten kalitesiz olmakla beraber kardeşi 206 dan daha
iyi olan araçtır. bir zamanlar kasası ile göz zevkine hitap ettiği için
iyi satış rakamları elde etmiştir. en mantıklı seçimi 1.6 3 kapılı xs
modelidir. hem fazla yakmaz, hem de az çok şekillidir.
-
hdi motorlarının yakıt tüketimi tatmin edici derecede olan fakat
üretim bandındaki hatalar sebebiyle ileride sorun çıkarabilecek
otomobil.
(bkz: 3000 km de fren balatasının bitmesi) -
binerken tedirgin oldugum arac.
-
15 günde bi farlarını patlatan elektrik aksamı olan araba.
-
206 modelinden çok daha güzel olan, mavi renkli olanının çok daha
fazla satıldığı, dışardan bakıldığında da güzel gözüken araba..
-
modifiye edilip delice kullanılması için değil,aile arabası
olabilsin diye yaratılmış olan arabadır. Ben aldım,süper araba,daha
sorun çıkarmadı diyeni görmedim ayrıca.
-
kesinlikle 206'dan çok daha çirkin olan otomobildir. 206 da 106'dan çirkindi ama 307 için 206'dan çok daha güzel demek, murat günak'a hakarettir.
-
motorundan başka hiç birşeyi bir halta yaramaz bu arabanın.
-
yol tutuşunu çok beğeniyorum ancak motoru kasasına küçük gelmektedir.
-
bi ara almaya niyetlendiğim fakat internette yaptığım ufak bir
araştırmadan sonra hemen vazgeçtiğim araba. dış güzelliğine aldanıp
evlendiğiniz bi kadınla mutlu olamama durumu yaratıyor bu araba
sahibinde.
-
günümüzün kartal'ı.
-
hızı arttıkça direksiyonu ağırlaşmayan otomobil. fakat iyi
satmıştır. zaten peugeot araçlarının satış grafiği ile, türk
tüketicisinin bilinci arasında daima bir ters orantı vardır.
-
yolu iyi tutsun diye yayları aşırı sert yapmışlar..süspansiyon yok
gibi bişey.sadece asfaltta binmek için yapılmış.bozuk yola girince hem
çok sarsılır hem kapılardan amortisörlerden falan ses gelir.
kötü tarafı elektirk aksamı.
30.000 kmlerde korna bozuldu,gene 30.000 lerde siyal ve uzunlar bozuldu.40.000 lerde bagaj kapağı kilidi bozuldu.bence elektirk sistemi zayıf. ama artısı yok mu, çok var.içi çok geniş , ferah, her tarafında cepler var,tavanı çok yüksek,doblo türü bir araç kullanıyor hissi veriyor.arkada oturanlar içinde yükseklik hissi var.direksiyonu çok yumuşak..bendeki tiptronik vites bir depoyla ortalama 635 km gidiyor.(golfun otomatiği 600 km ancak gidiyor) -
206 ile kıyaslamışlar,ona da bindim.,206 nın yanında limuzindir bu
araba.rahat ve keyifli bir araba.206 tabut bunun yanında.bu arabanın XT
olan içi maunlu 1.6 dizelleri çok iyidir.diğerleri çok yakar.ederim.
bu arabaya şahin=307 diyenler bu arabayı ya hiç kullanmamış,ya da çok almak isteyip alamamış içinde kalmış bok atmaya çalışan kitle. -
uzun boylular için birebirdir. bir kere koltukları çok rahattır, yan
destekleri de bel desteği de koltukarın genişliği de çok iyidir.
direksiyonu nispeten daha küçüktür, orta konsol fazla geniş değidir, baş
mesafesi olduk.a yüksektir, camlar büyük olduğundan dolayı hem ferahtır
hem de görüş açısı daha iyidir.
-
yüksek kasalı hb. araba dönemini başlatmış otomobildir. *
-
peugeot 306 ile peugeot 308 arasındaki seri.
-
307 modellerinin triptonic viteslilerinde ciddi anlamda şanzıman sorunu vardır.
-
yazılanları görünce bazılarına hak verdiğim bazılarına katılmadığım
araç. dizel olan ve 1.4 motor olan 307 ler sorunludur evet fakat
özellikle 2006 ve sonrasındaki yeni kasa dizelleri benzinliden daha
iyidir. motoru 1.6 dır ve 90 hp ile 110 hp şeklinde 2 seçeneği vardır.
iki seçenekte tatmin edicidir. 110 hp olan 307 ler torkun da vermiş
olduğu kuvvetle denemelerde neredeyse 106 gti ile kafa kafaya
gelmektedir.
-
genelde sürücü kurslarının kullandığı otomobildir. az yakar ancak
meraklı kişileri 106 kadar bile tatmin edemeyen araçtır.
-
gayet rahat keyifli bir arabadır.golf 5 kadar iyi bir araba olmasa da çağdaşı astra ve focustan rahattır.
-
klasik bir fransız arabasıdır. sırf konforu düşünen insan içindir,
sağlamlık, yol tutuş gibi kavramlar ile uzaktan yakından alakası olmayan
oto.
-
dizaynı güzeldir ama peugeot çok fazla kendini tekrar ettiği için ve sokaklarda çok gördüğümüz için artık dikkat çekmemektedir. fransız
olduğu için konforu oldukça iyidir ama malzeme kalitesi, yol tutuş,
sağlamlık, performans konularında ya vasattır ya da vasatın altındadır.
üretimi durmuştur, yerini 308 ve birazda 3008'e bırakmıştır. - ön cam tasarımını beğendiğim kasadır.
24 Haziran 2013 Pazartesi
peugeot üçyüzyedi yorumlar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder